برنامه پیشنهادی تور پوکت، تایلند

touryab-thailand

برنامه پشنهادی تور پوکت، تایلند را میخوانید که در دو مطلب قبلی با برنامه تور بانکوک، تایلند و پاتایا، تایلند آشنا شدید و در این مطلب برنامه پیشنهادی تور پوکت، تایلند را میخوانید.

تایلند از مهم‌ترین و بهترین مقاصد گردشگری جنوب شرق آسیا برای گردشگران است که با جنگل‌های زیبا، غذاهای بی‌نظیر، سواحل آرام، فرهنگی و قیمت‌های نسبتا ارزان میزبان گردشگران بسیاری است. همراه برنامه پشنهادی تور پوکت، تایلند در توریاب باشید. در برنامه اول تور بانکوک و در برنامه دوم با تور پاتایا آشنا شدید و در این مطلب با تور پوکت، تایلند آشنا خواهید شد تا برنامه ریزی خوبی برای سفر خود داشته باشید.

راهنمای سفر به پوکت، تایلند: در تور تایلند، یکی از مهم‌ترین و بهترین مقاصد گردشگری جنوب شرق آسیا برای گردشگران است که مقصدی نسبتا ارزان محسوب می‌شود. دیدنی‌های بسیار زیادی شهرهای پاتایا، بانکوک و پوکت قرار دارند که بازدید از همه آن‌ها در فرصت کوتاه سفر به این کشور ممکن نیست. در این برنامه سفر تلاش کرده‌ایم برای هر یک از روزهای اقامت شما در تایلند، برنامه‌ای شامل بازدید از دیدنی‌های این شهر که نزدیک به یکدیگر هستند را به شما معرفی کنیم. همراه برنامه تور پوکت، تایلند در توریاب باشید.

راهنمای سفر تور پوکت، تایلند

روز اول (پوکت)

روز اول این تور پوکت، تایلند، اولین روز حضور شما در پوکت است. بهتر است بدانید پوکت گران‌ترین بخش تایلند است. البته بدون شک گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای هم وجود دارد. سفر به پوکت را با بازدید از معبد بودای بزرگ آغاز کنید.

مقصد اول در روز اول تور پوکت، تایلند: بودای بزرگ پوکت است، بودای بزرگ پوکت متوسط زمان بازدید: بین ۱ تا ۲ ساعت

اولین روز سفرتان را در اول صبح شروع کنید و برای تماشای مناظری زیبا به سمت بودای بزرگ حرکت کنید. در سمت شرق این تندیس خلیج چالونگ (Chalong Bay)، شهر پوکت و دماغه‌ی پانوا (Panwa) و همچنین در طرف غرب آن، امتداد زیبای سواحل کارون (Karon) و کاتا (Kata) قرار دارند. خود مجسمه هم با ۴۵ متر ارتفاع ارزش بازدید بالایی دارد.

بودای بزرگ روی تپه‌ای بین خلیج چالونگ و ساحل کاتا در ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است، به هیچ وجه بازدید از آن را از دست ندهید.

مقصد دوم در روز اول تور پوکت، تایلند: ساحل کاتا است، ساحل کاتا، متوسط زمان بازدید: ۲ تا ۳ ساعت، ساحل کاتا یکی از مناطق دیدنی و تفریحی در پوکت است که از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده که با دماغه‌ای کوچک از هم جدا شده‌اند. این ساحل معمولا شلوغ اما بسیار زیبا است. آفتاب درخشان و ماسه‌های سفید همراه با دریای آرام و تمیز، جلوه بیشتری به این ساحل زیبا داده‌اند. انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات مختلف ورزش‌های آبی در این مکان وجود دارد.

از مجسمه بودای بزرگ تا ساحل کاتا، با ماشین ۲۸ دقیقه راه است.

مقصد سوم در روز اول تور پوکت، تایلند: پارک آبی جنگلی اسپلش است، پارک آبی جنگلی اسپلش، ساعت بازدید: ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰، متوسط زمان بازدید: ۲ تا ۳ ساعت

وقتی وارد این پارک می‌شوید، در نمای اول شبیه به پارک جنگلی بسیار زیبایی است. این پارک آبی یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های پوکت است که می‌توانید ۲ یا ۳ ساعت را در این پارک بگذرانید. پارک آبی جنگلی اسپلش ۶ استخر بزرگ برای بزرگسالان و یک استخر برای کودکان دارد. رودخانه‌ای به طول ۳۳۵ متر نیز در این مجموعه وجود دارد. استخر آب گرم جوشان معدنی، ۳ رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

فاصله این پارک آبی از ساحل کاتا یک ساعت و نیم رانندگی است.

مقصد چهارم در روز اول تور پوکت، تایلند: جزیره‌ی فانگ انگا است، جزیره فانگ انگا، متوسط زمان بازدید: بیش از ۳ ساعت

جزیره‌ی فانگ انگا که بیشتر به عنوان جزیره‌ی جیمز باند شناخته می‌شود (به دلیل حضور یافتن در یکی از فیلم‌های این سری)، مقصد خوبی برای سفری ماجراجویانه است. جاذبه‌‌های اصلی این جزیره، ساختارهای سنگ آهکی سربرافراشته از دریا هستند. این جزیره همچنین میزبان دهکده‌ی ماهیگیری چوب پا شکل Koh Panyee است.

چندین شرکت مختلف ارائه دهنده‌ی تور، امکان گشت و گذاری راحت را در این جزیره فراهم آورده‌اند که می‌توانید در یکی از آن‌ها شرکت کنید. در اینجا می‌توانید به غواصی، قایق‌سواری در میان غارهای آهکی و ماهیگیری بپردازید. این جزیره و محیط اطرافش را باید در بالای لیستتان قرار دهید. اگر دنبال تجربه‌ای به یاد ماندنی هستید، به هچ وجه بازدید از جزیره‌ی فانگ انگا را از دست ندهید.

روز دوم تور پوکت، تایلند

مقصد اول در روز دوم تور پوکت، تایلند: کافه صبحانه سیام پوکت است، کافه صبحانه سیام پوکت متوسط زمان بازدید: ۱ ساعت

صبح روز دوم را با نوشیدن یک فنجان قهوه بسیار خوب در محیط صمیمی و گرم کافه سیام آغاز کنید. این کافه در قلب پاتونگ قرار دارد و با میز و صندلی‌های چوبی پر شده است. در تمام طول روز صبحانه با املت و نان برشته فرانسوی، صبحانه کامل و موسلی سرو می‌شود. قهوه ایتالیایی و میلک‌شیک‌های این کافه هم بسیار خوشمزه هستند.

مقصد دوم در روز دوم تور پوکت، تایلند: پارک موضوعی پوکت فانتاسی‌آ (Phuket FantaSea)، پارک موضوعی پوکت فانتاسی‌آ، متوسط زمان بازدید: ۲ تا ۳ ساعت

پارک فانتاسی‌آ مکانی عالی برای تفریح کل خانواده است. این پارک با جاذبه‌های متنوع، فروشگاه‌ها، رویدادها و نمایش‌های فرهنگی بزرگ و همچنین سیرک‌های جذاب علاوه بر مفرح بودن، نمایانگر فرهنگ، تاریخ و هنر تایلند است. این مجموعه در زمینی به وسعت ۱۴۰ هکتار قرار دارد. البته بازدید از این پارک در شب بسیار جذاب‌تر و زیباتر است.

فاصله این پارک از کافه سیام ۲۲ دقیقه با ماشین است.

برنامه پشنهادی تور تایلند به پایان رسید سفر خوبی را برای شما آرزومندیم همان طور که در دو مطلب قبلی با برنامه تور بانکوک، تایلند و پاتایا، تایلند آشنا شدید. امیدواریم برنامه ریزی خوبی برای تور خود داشته باشید. تورهای پوکت را آژانسهای سایت توریاب https://reportaj.net مشاوره و قیمت بگیرید.

مقالات مشابه: