تبلیغات پاپ آپ را با پاپ آپ می تجربه کنید

popup

تبلیغات پاپ آپ یک نوع آگهی است که در یک تب یا در پنجره مرورگر جدیدی نمایش داده میشود. در صورتی که تبلیغ پاپ آپ در مرورگر جدید نمایش داده شود ممکن است اندازه پنجره قبلی که کاربر مشاهده مینموده نباشد.

تبلیغات پاپ آپ با توجه به ناخواسته بودنش برای کلیه کاربران سایت نمایش داده میشود. البته کاربرانی که نمایش تبلیغات را محدود کرده باشند مستثنی هستند. همانطور که گفته شد، تبلیغات پاپ آپ تقریبا برای همه کاربران سایت نمایش داده میشود. پس وب سایتی که اقدام به انتشار تبلیغات پاپ آپ می نماید، بهتر است بر روی محتوای این تبلیغات نیز نظارت داشته باشد تا تبلیغات نامناسب نمایش داده نشوند. در صورتی که جوانب احتیاط رعایت شوند، تبلیغات پاپ آپ برای کسب درآمد سایت بسیار مناسب می باشد.

ممکن است پاپ آپ نمایش دهنده آزار دهنده باشد، زیرا تعداد زیادی پنجره برای کاربر باز میشود و در صورتی که سایت ارائه دهنده تبلیغ تعداد پنجره ها را محدود نکرده باشد، با هر کلیک تعداد زیادی پنجره جدید باز میشود. پس بهتر است از سایتی تبلیغ بگیریم که پاپ آپ ما را در بین ده ها پاپ آپ دیگر نمایش ندهد و سقف مشخصی برای نمایش پنجره ها برای هر کاربر در نظر گرفته باشد.

بهتر است تبلیغ پاپ آپ به طور دائم توسط وب سایت تبلیغ کننده خریداری شود و این مقدار هر روز نوسان نداشته باشد. در این صورت افزایش رتبه الکسا به صورت تدریجی و پایدار انجام خواهد شد.

پاپ آپها همانگونه که برای کاربران میتوانند سودمند باشند، از آن جهت که آنان را با سایتها و موضوعات جدید آشنا میسازند، برای مدیران سایت هم بسیار سودمندند. در بعضی موارد نیز تا چند برابر سایر سیستمهای تبلیغاتی سودآوری دارند.

مزیت دیگر پاپ آپ نسبت به سایر انواع تبلیغات دیگر سبک ماندن سایت می باشد. زیرا به جای اینکه تعداد زیادی عکس، متن، تصویر متحرک و اسکریپتهای جورواجور در سایت مشغول به کار باشند، یک فایل جاوا اسکریپتی بسیار سبک و کم حجم که حتی آن هم در سایت واسطه نمایش پاپ آپ می باشد و برای بارگذاری آن از پهنای باند سرور نمایش دهنده  استفاده نمیکند، بارگذاری میگردد.

تبلیغات پاپ آپ تاثیر بسیار زیادی دارد. چون کاربر در این نوع تبلیغ، حتما تبلیغ را مشاهده میکند. اصلا تفاوتی نمیکند که کاربر به این تبلیغ نیاز دارد یا خیر. از طرف دیگر به خاطر اینکه یک صفحه کامل برای کاربر باز میشود، محدودیت کمبود جا که معمولا در بنرها و تبلیغات متنی وجود دارد، در این روش تبلیغ اصلا مطرح نمی باشد.

درآمد صاحب سایت از آنجا که کاملا وابسته به تعداد بازدیدکنندگانش است، محدوده مشخصی دارد. از اینرو صاحب سایت میتواند مطمئن باشدکه با افزایش کیفیت و جذب مخاطبین بیشتر میتواند درآمد خود را افزایش دهد و به هیچ وجه نیازی به این نگرانی ندارد که چه بازدیدکنندگانی با چه سن و سال یا سطح تحصیلاتی مخاطبانش هستند. زیرا در این سیستم تبلیغاتی محاسبه درآمد به ازای آی پی شخص می باشد که این یعنی هر کاربر بازدید کننده = مقدار مشخصی درآمد.

البته این بدین معنا نیست که مدیر سایت میتواند برای جذب مخاطب هرگونه محتوایی را در وبسایت خود قرار دهد. زیرا به طور معمول صاحبان سایتهای واسطه تبلیغات پاپ آپ جلوی سایتهایی که به هر شکل قوانین کشوری که این سایتها در آن محل فعالیت میکنند را نقض نمایند، میگیرند. پس میتوان نتیجه گرفت که افزایش بازدید کننده برای افزایش درآمد سایت مفید است ولی نه به هر قیمت و با زیر پا گذاشتن هر قانون.

مقالات مشابه: